Návod, ako sledovať LinkedIn reklamy cez Správcu Google kampaní
LinkedIn marketing je opäť na vyššej úrovni. Z ich spolupráce so spoločnosťou Google vznikla integrácia, ktorá marketérom zjednoduší prácu.
LinkedIn prišiel s novinkou, ktorá má niekoľko výhod. Samozrejme, že zo strany spoločnosti ide o získavanie ďalších inzerentov, ale update so sebou prináša obrovské plus, a síce jednoduchosť a prehľadnosť, ktoré ocenia najmä marketéri pri zobrazovaní kampaní. Online reklama sa teda opäť posilnila a spoločnosť predpokladá začlenenie LinkedIn Ads do viacerých marketingových stratégií.
Čo nám update prináša?
- výkon reklamy a zostávajúci kredit
- prehľad všetkých reklám na LinkedIn v interakciách meraných cez všetky zariadenia a platformy
- využívanie atribúcie konverzie v sponzorovaných kampaniach
- to sa týka všetkých formátov ako sú video, carousel, dynamické a textové spotlighty, zber leadov
Ako rozšírenie aktivovať
- Vytvoríme si koncept sponzorovaného obsahu a klikneme na ikonu „Spravovať sledovanie“
- Pridáme značky Google pre sledovanie – zobrazenie, kliknutie a uložíme.
Kam sa ďalej posúva LinkedIn?
Vyzerá to tak, že spojenie LinkedIn a Vimeo = účinný video marketing. Marketéri môžu teraz publikovať videá na svojich stránkach spoločnosti LinkedIn priamo z účtu Vimeo prostredníctvom funkcie „Publish to Social“. Štruktúra panelu Vimeo obsahuje aj metriky, ktoré ukazujú, ako videá fungujú na LinkedIn a ďalších sociálnych sieťach, a to aj na Facebooku.
Vimeo vo vaše marketingovej stratégii
- Funkcia Vimeo "Publish to Social" umožňuje natívne nahranie na Twitter, Facebook, YouTube a teraz LinkedIn.
- V máji 2017 spoločnosť Vimeo rozšírila funkcie „Business Membership Features“ a zaviedla interaktívne video karty a rozšírené funkcie pre e-maily dostupné pre predplatiteľov.
- Vimeo Business účet stojí 50 USD mesačne a obsahuje 5 TB ukladacieho priestoru. Platený účet ďalej ponúka nástroje na vytváranie a úpravu video obsahu a rozšírené možnosti ochrany osobných údajov.
FOTO: techcrunch.com